Zasady obowiązujące w busach BHS.
Ponieważ zależy nam na tym, aby przewozy z Polski do Holandii mijały w jak najlepszej atmosferze, w busach obowiązuje bezwzględny zakaz palenia papierosów i spożywania alkoholu. Co więcej, mając na względzie własną reputację oraz zadowolenie klientów jesteśmy otwarci na wszelkie uwagi związane z funkcjonowaniem firmy oraz zachowaniem kierowców.
Jaki jest czas podróży do Holandii?
Wychodzimy z założenia, że przewozy Polska-Holandia, ze względu na dość długi okres podróży, sięgający niejednokrotnie 20 godzin, muszą mijać w przyjemnej atmosferze i stąd nie unikamy działań monitorujących przebieg podróży. Zdajemy sobie sprawę z tego, iż nasi klienci mają różne potrzeby i możliwości i z tego też względu nasze biuro jest czynne całą dobę przez wszystkie dni tygodnia. Busy z Belgii i Holandii do Polski można rezerwować 24/7 bez obawy o to, że spotkacie się Państwo z brakiem zainteresowania z naszej strony. Każdy klient i jego sprawy wymagają uwagi. Jesteśmy właśnie od tego aby Państwu służyć pomocą, nigdy nie zostawiać klientów w potrzebie i brać na siebie odpowiedzialność z trudne sytuacje.
Mając na względzie bezpieczeństwo i komfort naszych klientów, busy do Belgii i Holandii są zawsze prowadzone przez dwóch wykwalifikowanych kierowców z aktualnymi badaniami psychotechnicznymi, z kilkuletnim doświadczeniem w zawodzie i nierzadko z kilkoma kategoriami prawa jazdy. Postoje odbywają się z reguły w ustalonych punktach trasy, jednak na specjalne życzenie klienta kierowcy mają obowiązek zatrzymać się w możliwie najszybszym czasie.
BHS organizując przewozy Polska Belgia - Holandia w całej swojej historii nie miała jeszcze przypadku klienta, który by nie dotarł na miejsce przeznaczenia. Po pierwsze nie oferujemy miejsc, których nie mamy, a po drugie w sytuacjach, w których nie możemy komuś zapewnić transportu z przyczyn niezależnych od nas, współpracujemy z kilkoma firmami, które mają już ugruntowaną pozycję na rynku przewozów, dysponują większą ilością busów i oferują podobne warunki i standard przejazdów, co my.
Po kilku letniej współpracy z ich strony nie spotkaliśmy się do tej pory ze złym traktowaniem pasażera i nigdy jeszcze nie otrzymaliśmy negatywnych informacji zwrotnych od naszych stałych klientów.
Nasz klient w busie
Szanując klientów kładziemy też duży nacisk na dotrzymywanie słowa. Prowadzenie firmy, której inni powierzają swoje życie i zdrowie, to duża odpowiedzialność i stąd też zawsze staramy się dbać o naszych pasażerów i zawsze dotrzymywać danego słowa. Tego samego wymagamy od klientów i zawsze prosimy ich o to, aby informowali nas o braku możliwości odbycia przejazdu odpowiednio wcześnie, najpóźniej dzień przez wyjazdem. Staramy się być odpowiedzialni i tego samego oczekujemy od klientów.